2014. november 29., szombat

Fenyő Iván-Észlelések - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Fenyő Iván színművész, közszereplő legutóbbi két évének megdöbbentően őszinte, mély, olvasmányos, közvetlen, de ugyanakkor művészi, helyenként filozófikus, tanító jellegű, ispiratív, naplószerűen összefoglalt magánbejegyzései, gondolatai, meglátásai a világról, magáról, az emberekről, arról, ami körbeveszi, illetve arról, ahogyan mindezeket megélte.
"Vagyok, mint minden ember: fenség, Észak-fok, titok, idegenség". És még sok minden más. Vagyok gonosz, vagyok angyal, vagyok én minden. Vagytok Ti is minden. # Tisztelettel nyújtom elétek a gondolataim, hátha mond Nektek is valamit, hátha ezáltal, általam, valamire Ti is rájöttök az Életetekkel kapcsolatban, ami által aztán jobb, tudatosabb emberré váltok, és együtt egy tudatos, tiszta és szeretetteljes hellyé varázsoljuk a Földünket. Mert ez a cél.
Nyelv : magyar
Megjelenés : 2014.
Kötésmód : cérnafűzött kötött
Oldalszám : 244
Méret [mm] : 145 x 214 x 18
Tömeg [g] : 410
Regisztrálás : 2014. 11. 06.
 
 



Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Az aukció vége: 2014-12-19 16:59
. Fenyő Iván-Észlelések - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése